نحوه ثبت سفارش
-
ورود به سایت :
-
کاربر میتواند قبل از خرید وارد حساب کاربری خود شود یا بعداً در مرحله تسویه حساب ثبتنام کند.
-
-
افزودن محصول به سبد خرید:
-
کاربر وارد صفحه محصول میشود.
-
بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک میکند.
-
پیامی مبنی بر موفقیتآمیز بودن اضافه شدن محصول نمایش داده میشود.
-
-
مشاهده سبد خرید:
-
کاربر میتواند از طریق آیکون سبد خرید در هدر یا دکمه “مشاهده سبد خرید” به صفحه سبد خرید هدایت شود.
-
در این صفحه، امکان تغییر تعداد کالا، حذف کالا یا اعمال کد تخفیف وجود دارد.
-
-
رفتن به صفحه تسویه حساب:
-
کاربر بر روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” کلیک میکند.
-
به صفحه “تسویه حساب” هدایت میشود.
-
-
وارد کردن اطلاعات ارسال و پرداخت:
-
نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، و سایر اطلاعات موردنیاز وارد میشود.
-
در صورت نیاز، امکان یادداشت برای سفارش یا انتخاب نوع ارسال وجود دارد.
-
-
انتخاب روش پرداخت:
-
درگاه پرداخت (مثلاً زرینپال، IDPay و …) نمایش داده میشود.
-
کاربر یکی را انتخاب کرده و روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک میکند.
-
-
پرداخت و تایید سفارش:
-
کاربر به صفحه پرداخت منتقل میشود.
-
پس از پرداخت موفق، به سایت بازمیگردد و پیام “سفارش شما با موفقیت ثبت شد” نمایش داده میشود.
-
ایمیل یا پیامک تایید سفارش (در صورت فعال بودن) برای کاربر ارسال میشود.
- #ثبت سفارش
-




